PELBAGAI PRODUK DISINI

Sebarang Pertanyaan

Sila hubungi saya (Lina) UNTUK SEBARANG PERTANYAAN

Emel : babytomeimall@gmail.com

UNTUK TEMPAHAN SILA ISI BORANG TEMPAHAN DIBAWAH : SAY NO TO BACKOUT BUYER (SERIUS BUYER ONLY)

SEMAKAN TRACKING NO

Salam pelanggan yang dikasihi =)
MULAI SEKARANG... TRACKING NO UNTUK PEMBELIAN PRODUK DARIPADA BABYTOMEIMALL AKAN DIBERITAHU SEKIRANYA DIMINTA SAHAJA... SEKIAN TERIMA KASIH tq semua =)

IKUTI INFO/PRODUK TERBARU DARI KAMI

CARA PEMAKAIAN PAKEJ 99 FACE SKINCARE

Cara Pemakaian Pakej 99 Face Skincare klik sini 99 Face Skincare

BORANG TEMPAHAN

MAKLUMAT PELANGGAN

Nama Penuh:
Alamat Penghantaran :
Poskod :
No. Telefon :
Email (WAJIB):

KETERANGAN TEMPAHAN

Nama Produk & Kuantiti :
Nama Bank : Maybank : 162263311299 (Amalina Abd Razak)
CIMB : 12210090575529 (Amalina Abd Razak)
Cara Pembayaran : Funds Transfer (Internet Online Banking)
Interbank GIRO Transfer
ATM Transfer
Cash Deposit Machine

TERMS & CONDITIONS:

SERIOUS BUYER ONLY!

Goods sold are NOT RETURNABLE/EXCHANGEABLE

We will NOT RESPONSIBLE for any damage/lost items upon delivery process.

(Sorry FUSSY buyer are NOT allow here. Any Backout or Cancellation will be Blacklisted!)

Pihak BABYTOMEIMALL akan membalas tempahan anda ini dalam tempoh 24 jam..Selepas anda menerima balasan daripada pihak kami, anda boleh membuat pembayaran seperti yang di nyatakan oleh pihak kami..Sila semak Email anda, sekiranya email kami tiada dalam inbox, sila semak di bahagian SPAM / JUNK MAIL.

I AGREE TO YOUR TERMS & CONDITIONS LISTED ABOVE
I DISAGREE TO YOUR TERMS & CONDITIONS LISTED ABOVE

Get your own free form like this one.

Friday, October 28, 2011

Mandian Aura 7 Purnama - Mandian aura berasaskan ayat Al-Quran

Posted by babytomeimall at 2:06 PM 0 comments Links to this post




RM 75 SEMENANJUNG
RM 80 SABAH SARAWAK

HARGA SUDAH TERMASUK KOS POS



Mandian Aura 7 Purnama terdiri dari 3 botol yang berlainan fungsi dan manfaat dalam kemasan yang selamat.

Yang mana isi botol pertama berfungsi untuk mengeluarkan/membuang segala kotoran luaran dan dalaman. Adapun pembersihan luaran adalah, sari pati dari limau tadi dapat membuka pori-pori agar Aura serta seri pada mandian kedua dan ketiga dapat bersatu dengan Aura tubuh.Pembersihan dalaman adalah, dimaklumkan ayat Qursi dan surah Yassin adalah ayat induk dan disokong dengan ayat-ayat Al-Quran yang lain, dimana kesemua ayat-ayat tadi dibaca selama 7 Purnama / 7 bulan yang sangat berkesan untuk menghilangkan segala misteri dalam diri dan memperteguhkan lagi kekuatan dalaman.

Adapun fungsi dari isi botol kedua adalah untuk mengembalikan dan menambah lagi Aura sesuai dengan apa yang diniat dan dihajat.Adapun energi dari 7 jenis bebungaan dapat memberi kesegaran pada kulit disamping dapat mengekalkan kecantikan kulit.

Sedangkan isi botol ketiga berguna untuk melindungi dan sebagai peninding diri dari unsur dan niat yang tidak diingini.Wangian therapi yang terdapat pada mandian ketiga ini adalah untuk memberi ketenangan diri.

Cantuman aroma ketiga isi botol mandian tadi dapat dirasai kelembutan wangianya.




Semoga apa yang dihajat akan dimakbulkan,Insyaallah...

*Cara mandi disertakan dalam kotak



KANDUNGAN BAHAN-BAHAN YANG TERDAPAT DI DALAM AURA 7 PURNAMA

- Botol Pertama -

Limau Purut (Citrus Hystrix)
• Mengekalkan Kelembapan Kulit
• Menghaluskan Kulit
Limau Nipis (Citrus Aurantifolia)
• Pembersih Kulit

Limau Hantu (Citrus Medica L)
• Mengelakan Gangguan Mahluk Halus

Limau Jari (Citrus Medica Var.Sarcodoactylis)

Limau Kapas

Limau Lelang

Limau Susu (Citrus Limonica)
• Melembutkan Kulit

- Botol Ke Dua -

Bunga Kenanga
• Menaikan Seri
• Senang Didekati

Bunga Mawar Merah
• Keberanian

Bunga Melati
• Menyucikan Dalaman

Bunga Tanjung

Bunga Cempaka
• Menyerikan Wajah
• Melembutkan Kulit

Bunga Kemboja
• Penyegar Badan

Bunga Lily

- Botol Ke Tiga -

Bunga Sedap Malam (Tuberosa)
• Menenangkan Hati dan Pikiran

Bunga Anggerik (Orchidaceae)
• Penyeri Wajah
• Menghaluskan Kulit

Bunga Mawar Putih
• Munyucikan Badan

Bunga Teratai

Bunga Raya Putih
• Menyejukan Badan

Bunga Tulip
• Kepercayaan Diri

Bunga Lavender
• Menenangkan Diri

SARANAN MANDIAN AURA 7 PURNAMA

1 set Aura 7 Purnama adalah untuk sekali mandian sahaja..

Digalakkan mandi :

Seminggu sekali (4 set sebulan) ATAU 2 minggu sekali (2 set sebulan)


Perhatian: Tidak dibenarkan mandi Aura 7 Purnama semasa haid atau dalam keadaan kotor

Berikut adalah antara khasiat dari mandian Aura 7 Purnama

Cara Mandian Aura 7 Purnama:-

1. Masukkan isi botol pertama ke dalam baldi yang telah diisi dengan 3/4 air.

2. Sebelum memulakan mandi harap membaca Surah Al-Fatihah (3 kali), Surah Al-Ikhlas (3 kali) dan Selawat Nabi Muhammad S.A.W (3 kali).

3. Niat dan hajat kemudian mandi sehingga semua air dalam baldi habis.

4. Kemudian masukkan lagi isi botol yang kedua ke dalam baldi yang telah diisi dengan 3/4 air. Niat, hajat dan mandi.

5. Cara mandian botol yang ketiga sama dengan botol yang kedua



KELEBIHAN AURA 7 PURNAMA

Untuk Masalah Rumah Tangga/Pasangan

Penyeri Diri
Pemanis Diri
Penyegar Diri
Selalu Dikasihi Suami/Istri
Melembutkan Hati Suami/Istri
Mengembalikan Semangat
Menghilangkan Keletihan
Menghilangkan Rasa Jemu/Bosan Dengan Suami/Istri
Mengembalikan Kepercayaan Diri
Selalu Diingat Suami/Istri
Memberi Ketenangan Diri

Untuk Perniagaan

Pelaris
Rezeki Murah
Dihormati Orang
Membawa Tuah
Membuka Jalan Berniaga
Melancarkan Perniagaan
Selalu Bersemangat

Untuk Jodoh

Menaikkan Seri Wajah
Selalu Jadi Perhatian
Nampak Menawan
Menambah Kepercayaan Diri
Mudah Bergaul
Selalu Dikasihi
Selalu Diingat

Pengandaman

Menaikkan Seri Pengantin
Nampak Bercahaya
Selalu Kelihatan Segar
Peninding/Pemagar Masa Berarak
Menambah Keyakinan Pengantin
Menghilangkan Rasa Gemuruh

Untuk Anak-Anak

Menguatkan Lagi Daya Ingatan
Tenang Dalam Pelajaran/Peperiksaan
Penerang Hati
Dengar Kata
Mengembalikan Semangat
Cepat Pemahaman
Menambah Kecergasan

TESTIMONI


Rasidah Hussain

Saya seorang pengusaha spa di Muar, pada ketika ini bermacam-macam produk berasaskan aura ada dipasaran termasuk Aura7Purnama. Saya telah mencuba mandian Aura7Purnama ini dan hasil nya amat mengejutkan,apa yang saya niatkan semasa mandi Aura7Purnama alhamdullilah termakbul dalam jangkamasa yang singkat..ramai pengunjung baru datang ke Spa dan dari hari ke hari perniagaan saya semakin bertambah.





FAIZAH

Selepas mencuba mandian Aura7Purnama,saya merasai perubahannya...ketenangan,berani membuat keputusan,lebih sabar,rezeki yg datang dan macam-macam kelebihannya.Saya sudah cuba anda bila lagi,jangan asyik tunggu dan tengok orang lain berjaya sahaja.Mulakan mengorak langkah,tahun ni tahun baru bagi kita.Kenapa takut sebelum mencuba,jangan belenggu kan diri kita dengan perasaan takut nak cuba kalau tak mencuba sampai bila-bila pun kita tak akan keluar dari kepompong kita.Selalu lah berkata boleh dan berfikiran positif untuk memajukan diri sendiri.Mulakan langkah positif dengan mandian Aura7 Purnama,saya yakin anda takkan menyesal…




Suzie Eizanie

Kami sudah bernikah lebih dari 5 tahun sejak 2005,dan sekarang kami dikurniakan 2 orang cahaya mata.Masa kami bernikah umur saya baru 20 tahun dan suami 21 tahun,maklumlah kahwin diusia muda terlalu banyak dugaan yang perlu dihadapi dan masih beremosi tinggi,sehingga apa yang tak ingini kerap berlaku.Banyak sudah cara yang telah saya cuba untuk mempertahankan rumah tangga kami,sehingga suatu hari saya diperkenalkan dengan mandian Aura7Purnama,mulanya saya kurang yakin dengan apa yang diperkenalkan tetapi niat untuk mempertahankan mahligai perkahwinan kami sangat tinggi saya pun mencuba mandian ini.Setelah 5 hari dari saya memulakan mandian,perubahan demi perubahan yang positif berlaku pada suami,sampailah kesaat ini.Saya sangat berterima kasih kepada Allah s.w.t dan mandian Aura7Purnama kerana telah mengembalikan kebahagiaan yang dulunya hampir berkecai.Kini saya merasa sangat bahagia seperti saat yang saya kecapi pada awal perkahwinan dahulu.






SYARIFAH SAADAH

Aura7Purnama telah membawa diri saya ke satu alam yang sangat membahagiakan setelah bertahun hidup dalam tangisan,bertemankan airmata setiap masa.Bermula nya kotak pertama Aura7Purnama sehingga mencecah seribu kotak dalam masa sebulan adalah atas jasa pn.Norazah D’Spa Maharani. Alhamdulillah kini saya sangat gembira apabila berpeluang membantu insan lain untuk merasa lebih bahagia dan tenang dalam hidup.Paling membanggakan apabila seorang kenalan lama yang telah 13 tahun menanti cahaya mata telah berjaya memperolehi zuriat selepas mencuba mandian Aura7Purnama ini.Untuk itu saya berazam akan terus membantu sesiapa sahaja yang ingin hidup lebih bahagia seperti saya dan semua pengguna Aura7Purnama yang telah berjaya mencapai hajat hati masing-masing.Tahniah dan sesungguhnya kalungan terima kasihtak terhingga kepada produk mandian Aura7Purnama.






KHAIROL BARIAH

Setelah empat tahun terputus hubungan,suatu hari saya dihubungi melalui laman 'facebook'.Terkejut dan teruja setelah dimaklumkan bahawa mimpinya yang menggerakkan hati beliau untuk menghubungi saya.Rupanya Allah S.W.T aturkan pertemuan itu untuk memberi laluan kepada saya cuba menggunakan Mandian Aura7Purnama Antara percaya dan tidak yang Aura7Purnama dengan izinNya mampu menyelesaikan masalah yang terbuku dihati dan tertanam di minda,saya mencuba.Alhamdulillah…benar bagai dikata,Aura7Purnama jalan penyelesaiannya. Tanpa syak dan ragu,saya terus mengambil keputusan untuk menjadi stokis Aura7Purnama bagi kawan Kota Tinggi Johor kerana percaya saya mampu meraih pendapatan hebat melaluinya.Terima kasih kepada Pn.Norazah Ishak pengasas D'Spa Maharani kerana pertemuan ini dan memperkenalkan produk terbaik ini pada saya.





PUTERI NURSYAKILLA

Saya mempunyai masalah susah bangun di awal pagi untuk ke sekolah,setiap hari selalu dimarahi sehinggakan tidak ceria dan hilang fokus dalam pelajaran,sentiasa malas untuk melakukan sesuatu perkara yang menyebabkan banyak perkara yang tertagguh.Selepas menggunakan Mandian Aura7Purnama saya rasa lebih segar,bersemangat,lebih fokus dalam pembelajaran,sentiasa ceria dan tiada masalah lagi untuk bangun awal.Terima kasih ya Allah kerana mempertemukan saya dengan Mandian Aura7purnama.Saya telah mencuba...anda bagaimana?




Puan Annis

Saya Pn.Annis dari Muar, Johor telah menggunakan produk Aura7Purnama pada awal bulan Oktober 2010 setalah diperkenalkan oleh D'SPA Maharani. Alhamdullilah setelah menggunakan produk Aura7Purnama ini perjalanan bisnes saya berjalan dengan baik dan telah mendapat sambutan yang baik,apa jua yang saya jualkan pasti laris sedangkan selama ini apa yang dijualkan sukar untuk habis dan laris.Saya amat berterima kasih kepada Pn.Aza di D'Spa Maharani Muar kerana telah memperkenalkan saya dengan produk Aura7Purnama ini.Perubahan yang berlaku pada diri saya amat ketara dan positif sekali.Saya boleh dihubungi di talian







KELLY

Setelah saya membuat mandian Aura7Purnama kali ke 2 pada januari 2011,banyak perubahan telah berlaku terutamnya dari segi minat ke arah pembelajaran.Kalau dulu nya saya amat susah untuk fokus dalam pelajaran , suka bertangguh,sekarang semua nya berubah sekelip mata. Saya lebih bertenaga, cepat bertindak dan kuat daya ingatan. Kepada ibu bapa di luar sana..bersegeralah dapatkan mandian ini untuk anak-anak yang bakal menduduki peperiksaan. Terimakasih kepada mandian Aura7Purnama dan ibu saya Pn.Norazah yang memperkenalkan mandian Aura7Purnama.



PUAN NORAZAH ISHAK

Perniagaan yang saya bina dari 1997 hampir tersungkur, setelah mendapat produk mandian Aura7Purnama pada 29/10/2010 banyak perubahan yang berlaku dalam hidup saya.Perniagaan saya bertambah maju dan saya mampu membuka satu lagi cawangan Spa.
Segalanya berubah dengan izin Allah hanya dengan sekelip mata
Disini saya ingin merakamkan ribuan terima kasih kepada mandian Aura7Purnama yang telah memperkenalkan kehidupan baru yang lebih bermakna.
Kepada yang membaca testimoni saya ini segeralah dengan mandian ini,dan saya bersedia berkongsi pengalaman selepas menggunakan mandian Aura7Purnama.



Yazid Ya'akob

Telah lebih 6 tahun saya bekerja disebuah syarikat swasta namun saya masih berada dikedudukan yang sama,ada staff yang baru 2 tahun bekerja sudah dinaikan pangkat dan gajipun bertambah. Hanya 11 hari setelah saya mandi dengan mandian Aura7Purnama apa yang ditunggu selama 6 tahun lebih jadi kenyataan. Inilah rezeki yang Allah bagi untuk isteri dan anak-anak saya.



JAMILAH

Semuanya orang menceritakan hasil kebahagiaan rumahtangga selepas menggunakan produk Aura7Purnama.Saya tidak dapat menceritakan kerana saya belum mengalaminya.Tetapi apa yang saya dapati,Aura7Purnama mempunyai potensi tinggi untuk meletuskan satu revolusi baru kerana ia adalah produk jenis keperluan & permintaan. Setelah sebulan menjaga sistem jualan online Aura7Purnama,begitu ramai yang bertanya soalan bagaimana ia dapat memberikan kesan yang positif kepada pengguna? Untuk pengetahuan para pembaca,acara pembuatannya adalah melalui alunan bacaan ayat suci Al-Quran selama 7 bulan Islam pada aroma pati-pati ini.Ini adalah bukti pertama,segala macam gangguan makhluk halus insyaAllah dapat dilenyapkan,dalam kehidupan harian,aroma wangian pati-patinya pula adalah untuk mengembalikan aura semangat dan 'positif thinking'. Sukar untuk saya perjelaskan sebagai pengguna biasa,tetapi inilah hakikat keberkesanan yang ingin saya sampaikan sehingga menyebabkan semua pihak pengedar bersemangat untuk membantu semua orang yang belum mendapatkan Aura7Purnama ini. Aura7Purnama boleh diumpamakan seperti 21 kali mandi bunga biasa! Segalanya dengan izin Allah Ta’ala untuk setiap insan yang mahu berusaha. Selamat mencuba Aura7Purnama sekurang-kurangnya sekali seumur hidup untuk anda merasai perubahan dan selamat berubah...


ZUE

Salam mesra buat rakan2 dan sahabat handai... Saya adalah pengguna pola no tarikh lahir dan pengamal Reiki. Alhamdulillah...kita telah ditemukan dengan Aura7Purnama.. pada mulanya saya menggunakan 1 kotak pertama saja,apabila kesannya sangat baik saya gunakan kotak kedua untuk tambah lagi power tarikan...Apabila saya tahu graf hayat saya pada tahun ini cukup rendah dan mendapat nasihat dari puan Norazah untuk gunakan 3 kotak jadi saya mandikan yang ke tiga itu.Alhamdulillah kesannya sangat balik sekali.. perhubungan yang mesra, perniagaan yang laris,rata-rata pergi orang akan tegur dan menyapa.. duit masuk mencurah bagai paip air yang lus!!!. Kesihatan saya juga terjamin saya juga penuh yakin.. Apa yang paling bahagia dalam hidup saya apabila saya dapat menghubungi kembali kawan-kawan sekolah saya yang saya tinggal pada tahun 1991. Sebelum ini saya cuba mencari dalam FB tapi tidak dapat. Setelah menggunakan Aura7Purnama kesannya amat baik sekali sukup puas hati.. Ramai dari pengguna yang beli produk dengan saya ada masalah anak2, rumah tangga dan perniagaan,setelah menggunakannya ianya cukup harmoni sekali.. Anda Mesti Cuba..


KAK ODAH - ODAH BEAUTY SALON

Perniagaan yang saya bina sekian lama hampir tersungkur,saya sekeluarga tidak sihat,mudah dikhianati dan mengambil kesempatan atas kepercayaan,persahabatan dan sebagainya.Selepas mandi saya rasa sangat segar,bertenaga,bersemangat tinggi,ketenangan jiwa,jati diri yang kuat dapat banyak idea-idea baru.Kenikmatan yang tidak dapat digambar dengan perkataan.Alhamdulillah...perniagaan semakin maju,mempunyai rangkaian dan jaringan yang kuat.Saya bersedia berkongsi pengalaman tentang keberkesanan Mandian Aura7Purnama


ZAMANI

Selepas saya mandi dengan mandian Aura7Purnama,Alhamdulillah keyakinan saya dalam membuat keputusan semakin meningkat,tenang dan mudah.
Tiada lagi rasa was-was,kurang panas baran dan perniagaan saya sudah mula mendapat perhatian,alhamdulillah...
Anda mesti cuba


Thursday, October 13, 2011

Dapatkan Kupon Diskaun Babytomeimall sekarang

Posted by babytomeimall at 12:00 AM 0 comments Links to this post




**Nota :

Entry ini sticky post mulai 24 ogos 2011 - 12 oktober 2011...Mahu lihat Entry / produk baru sila scroll ke bawah ye .. tq =)

KUPON DISKAUN BABYTOMEIMALL akan diedarkan mulai hari ini secara percuma...hanya
pemegang kupon ini sahaja yang mendapat diskaun bagi pembelian :

COCOA COLLAGEN POWER PLUS @ WAKILALA COVER CREAM (CERAHKAN KETIAK)..

TERHAD KEPADA 85 ORANG SAHAJA

KUPON BOLEH DIPINDAH MILIK SEKIRANYA ANDA TIDAK MAHU MENGGUNAKANNYA

SILA EMELKAN KEPADA SAYA DENGAN TAJUK EMEL "KUPON DISKAUN BABYTOMEIMALL" SERTAKAN SEKALI NAMA ANDA.

EMEL SAYA : babytomei2007@gmail.com

bagi yang tak tahu apa itu

COCOA COLLAGEN POWER PLUS @ WAKILALA COVER CREAM

RUJUK KETERANGAN MENGENAI PRODUK dibawah ini

COCOA COLLAGEN POWER PLUS klik sini
http://babytomeimall.blogspot.com/2010/02/cocoa-collagen-power-plus.html

WAKILALA COVER CREAM (cerahkan ketiak) klik sini
http://babytomeimall.blogspot.com/2011/07/wakilala-cover-cream-mencerahkan-dan.html

HAPPY SHOPPING MY LOVELY CUSTOMER..

http://babytomeimall.blogspot.com/

Tuesday, October 4, 2011

Herba Kencana - Jamu Power

Posted by babytomeimall at 1:12 PM 0 comments Links to this post


RM 50 (WM)
RM 58 (EM)


60 KAPSUL

HARGA SUDAH TERMASUK KOS POS


KELEBIHAN UMUM

BUASIR
DIABETES
JANTUNG
TEKANAN DARAH TINGGI/RENDAH
RESDUNG
ALLERGIC RHINITIS(RADANG HIDUNG)
HERNIA (ULURAN ANGIN) -
GASTRIK
ULSER
HEPATITIS B
BUAH PINGGANG
LEMAH TENAGA BATIN
KEMURUNGAN
MEMBANTU MENYAHKAN TOKSID & MENURUNKAN KADAR KOLESTROL DALAM BADAN
KEBAS ANGGOTA BADAN
BATU KARANG
MIGRAIN
DEMAM
KELETIHAN
MEMBANTU MENGIMBANGI SEMULA SISTEM TUBUH BADAN


KELEBIHAN UNTUK WANITA

Menyelesaikan masalah Prolapse dan mengecutkan rahim.
Mengeluarkan kotoran seperti darah-darah dari dalam rahim.
Menyembuhkan ketumbuhan (Fibroid) dan ketumbuhan daging dibawah bibir faraj.
Mengeluarkan saki baki lendir keputihan.
Memulihkan buasir.
Membina semula kakuatan otot-otot faraj disamping merapatkan bibir faraj yang mengembang.
Menghangatkan dalaman faraj yang dingin.
Menghilangkan bau faraj.
Menegangkan kulit perut yang kendur akibat mengandung.
Menambahkan hormon.
Menambahkan keghairahan.
Menghilangkan sakit-sakit bahagian tumit, sendi dan anggota badan.
Menegangkan kembali payudara.
Kulit halus, licin dan gebu.
Cepat mencapai klimaks dalam hubungan seksual.
Agen imunisasi.
Menghilangkan bau badan.
Badan hangat, cepat berpeluh dan bertenaga.
Melancarkan perjalanan darah.
Memulihkan kembali sistem dalaman wanita selepas bersalin.
Anak-anak yang menyusu badan akan sukar menghidapi demam dan aktif.
Melambatkan proses monopaus.
Membantu mengekalkan warna hitam rambut dan mengelakkan rambut gugur.
Melawaskan pembuangan air kecil dan air besar.
Menurunkan berat badan ke tahap yang memuaskan.
Awet muda dan lain-lain lagi.

-------------------------------------------------------------

KOMPLIKASI SELEPAS MELAHIRKAN ANAK YANG TERJADI KEPADA WANITA


MASALAH PERANAKAN KE BAWAH (PROLAPSE)

Istilah dan kefahaman tradisional Melayu sebagai jatuh peranakan. Menurut kepercayaan/kenyataan tradisional, “Jatuh Peranakan” ini membawa kepada tanggungan risiko berpanjangan kepada para ibu seperti sengal-sengal dibahagian tumit, ketidakselesaan bahagian perut dan ari-ari,perut buncit dan kulit perut kendur, sakit-sakit badan dan mudah mengandung semula. Antara kesannya lagi ialah rahim dan dinding faraj menjadi lemah. Risiko yang dihadapi ialah muncul benjolan-benjolan seolah-olah ketumbuhan pada bahagian faraj dan yang paling memeritkan bagi para ibu ialah faraj mereka sentiasa basah. Keadaan ini mengakibatkan ketidakselesaan berpanjangan.


BUASIR

Terjadi akibat proses meneran ketika proses melahirkan anak. Ia boleh terjadi kepada kebanyakan ibu.


MASALAH DARAH BEKU DALAM RAHIM

Diantara punca terjadinya keadaan ini adalah antaranya kegagalan para ibu mengikut amalan berpantang seperti pengambilan makanan yang tidak digalakkan selepas bersalin dan sebagainya.


LUBANG FARAJ MENGEMBANG


Secara tabiinya proses melahirkan anak menyebabkan berlakunya pengembangan luar biasa kepada lubang faraj. Lubang faraj wanita setelah melahirkan anak akan mengembang beberapa sentimeter dan kekerapan melahirkan anak berkemungkinan menjadikan lubang faraj semakin mengembang. Kesan daripada keadaan ini, menyebabkan pasangan masing-masing mula merasai kurang seronok apabila bersama. ‘Kurang seronok’ ini mungkin boleh mengakibatkan pasangan mula merasai kehilangan kebahagiaan hidup bersuami isteri.


BUAH DADA KENDUR DAN BERUBAH BENTUK


Menyebabkan berlakunya perubahan pada bentuk badan yang kurang menarik


KURANG NAFSU SEKSUAL (KEDINGINAN)


Perasaan ini biasanya melanda golongan wanita berusia 40an. Antara dorongan perasaan ‘malas’ ini ialah keadaan dalaman wanita yang tidak stabil, masalah hormon, muqaddimah hubungan seksual yang lemah dan kurang memberahikan dari pasangan, kesibukan urusan dan tugas hariandan sebagainya.
Mengikut kajian kes juga, perasaan kurang keinginan seksual juga melanda golongan wanita moden seawal usia 30an.

SUKAR MENCAPAI KLIMAKS

Kesukaran mencapai klimaks dalam hubungan seksual juga merupakan masalah utama di kalangan wanita bersuami. Keadaan ini mungkin terjadi disebabkan kegagalan suami menepati kehendak naluri isteri dalam perlakuan seksual atau mungkin juga disebabkan oleh keadaan semulajadi seseorang dan perubahan hormon selepas melahirkan anak.


FARAJ BERAIR DAN BERBAU


Berkait rapat dengan masalah dalaman wanita seperti Prolapse, senggugut, resdung dan lain-lain.


DALAMAN FARAJ DINGIN

Juga berkait rapat dengan masalah kesihatan dalaman seseorang wanita. Akibatnya, pasangan akan menikmati hubungan yang hambar dan amat tidak memuaskan.


HILANG KEYAKINAN DAPAT MEMUASKAN PASANGAN


Masalah ini kerap menghantui golongan ibu-ibu yang kerap melahirkan anak. Kegagalan mengawal emosi ini berpunca dari perasaan ada kekurangan pada diri sendiri. Akibat daripada sudah tidak mempercayai diri sendiri. Ini menyebabkan hubungan seksual bukan lagi sesuatu yang menyeronokan tetapi kadangkala ‘amat menakutkan’. Takut suami tidak mencapai nikmat kepuasan sebagaimana yang diharapkan dan akhirnya suami akan beralih mencari pasangan lain.


NAMPAK LEBIH TUA DARI USIA SEBENAR


Penanggungan ibu-ibu semasa mengandung serta proses melahirkan banyak
memberi kesan kepada perubahan dalaman dan luaran.Oleh sebab itu, kebanyakan wanita yang telah melahirkan anak mudah nampak ‘cepat tua’ berbanding pasangan masing-masing. Kegagalan membendung realiti usia yang sepatutnya juga membawa kepada perasaan tidak puas hati dikalangan pasangan.
Wanita-wanita walaupun kerap melahirkan anak mesti boleh dan tahu menyesuaikan diri masing-masing untuk memastikan diri sentiasa nampak ‘Awet Muda’. Selain dari masalah tersebut, masih ada lagi beberapa masalah yang terpaksa dihadapi oleh wanita-wanita yang telah melahirkan anak. Dalam konteks masyarakat Melayu yang dimodenkan hari ini, masalah-masalah tersebut mungkin disedari dan boleh membawa kepada “tekanan perasaan” dalam mengekalkan status hubungan dan seterusnya gagal memberi kebahagian , kepuasan dan ‘memastikan kesetiaan’ pasangan masing-masing. Kesimpulannya, dengan mengamalkan pengamalan pemakanan yang baik dan gaya hidup sihat dibantu dengan pengambilan herba semulajadi, dapat membantu kaum-kaum ibu dalam menjaga dan mengekalkan kesihatan, kesegaran dan kebahagiaan hidup mereka dan pasangan masing-masing.

------------------------------------------------------------

DOS / SARANAN PENGAMBILAN KAPSUL HERBA KENCANA

untuk permulaan bagi mereka yang baru mencuba HERBA KENCANA :
1 kapsul pagi dan 1 kapsul malam
kemudian boleh tambah kepada 2 kapsul dan 3 kapsul beransur-ansur mengikut keperluan badan anda

Untuk ibu-ibu selepas bersalin :
3 Kapsul pagi dan 3 Kapsul malam.
Bermula dari hari kedua selepas bersalin.

Untuk membantu proses menurunkan berat badan :
3 kapsul pagi, 3 Kapsul sebelum tidur.

Untuk amalan harian bagi menjaga kesihatan dan bagi pesakit kronik :
2 Kapsul pagi dan 2 Kapsul malam

Peringatan :

Herba Kencana mestilah diamalkan secara berterusan walaupun ketika kedatangan haid.
Herba Kencana tidak bertindak balas terhadap sebarang makanan dan buah-buahan.
Herba Kencana setakat ini telah diperakui antara yang terbaik dan tiada tandingan bagi ibu-ibu sebelum dan selepas bersalin.
Bagi kegunaan selepas bersalin, pengguna dinasihatkan tidak mencampur aduk pengambilan Herba Kencana bersama produk-produk lain kerana keberkesanan Herba Kencana sudah memadai. Ini bagi mengelakkan pembaziran wang.

---------------------------------------------------------

HEALING CRISIS / KRISIS PEMULIHAN AWALAN HERBA

Untuk menikmati kadar pemulihan maksima, ada di kalangan pengamal-pengamal herba terpaksa melalui satu proses ‘Krisis Pemulihan’ yang bersifat sementara. Krisis pemulihan ini merupakan satu proses dalaman yang adakalanya terpaksa dilalui oleh pengamal herba. Ia hanya bersifat sementara dan bentuk tindakbalas ini bergantung kepada jenis masalah ‘Kesihatan Menunggu’ yang dialami. Krisis ini kadang-kadang dialami pada peringkat awalan dan pertengahan serta dalam jangka-masa tertentu setelah sekian lama mengamalkan herba. Keadaan sementara ini perlu dihadapi dengan sabar dan terus menghubungi Pengasas Produk untuk berkongsi sebarang maklumat tentang tindak balas tersebut.

Diantara “Healing Crisis” yang berkemungkinan dialami ialah :

  • Demam.
  • Keluar keputihan (penemuan setakat ini selama 1 bulan).
  • Faraj akan mengeluarkan air yang agak banyak. Terasa macam becak apabila bersama suami. Proses ini merupakan proses pembuangan keputihan dan sebagainya. Ia boleh terjadi pada bila-bila masa setelah mengamalkan herba. Apabila krisis ini berakhir maka keadaan faraj amat memuaskan dan mampu mengembalikan hampir seperti keadaan sebelum melahirkan anak.
  • Masa kedatangan haid yang agak lama mungkin mencecah 15 hingga 20 hari kerana herba mesti diamalkan secara berterusan walau dalam keadaan haid.
  • Menukar tarikh kedatangan haid.
  • Tempoh haid singkat; berlaku kebiasaannya bagi ibu-ibu yang mengamalkan pil perancang. Keadaan sementara ini berlaku disebabkan tindakbalas herba terhadap pil perancang tersebut.
  • Rasa sakit dan sengal-sengal bahagian tulang punggung dan pinggang. Keadaan yang dialami ini biasanya akibat kesan mengandung dan proses melahirkan anak.
  • Selera makan bertambah. Tindak balas ini adalah untuk sementara waktu sahaja terutama bagi wanita yang berbadan agak berisi. Selepas tempoh ini, mereka akan rasa kekenyangan kerana herba ini juga dapat menurunkan berat badan ke tahap yang bersesuaian dengan ketinggian seseorang.
  • Kesimpulannya, pengamalan herba daripada bunga-bungaan terpilih ini dapat membantu kesihatan dan kebahagiaan hidup. Bagi memastikan keberkesanannya, ia mestilah diamalkan dalam kehidupan seharian sebagai pemakanan tambahan.

----------------------------------------------------------------


KESAN PENGAMBILAN HERBA KENCANA (HK)



Kesan pengambilan 1-3 bulan


Melawaskan pembuangan air kecil dan air besar
Menghilangkan kebas anggota badan
Menghilangkan pedih akibat gastrik dan mengurangkan Hernia
Mengembalikan keupayaan seks sehingga 80%
Kulit terasa licin seperti mengamalkan losyen badan
Cepat berpeluh dan bertenaga
Memulihkan kelesuan badan dan lenguh-lenguh anggota badan


Kesan pengambilan 3 bulan hingga 1 tahun


Melawaskan pembuangan air kecil dan air besar
Memulihkan Hernia sehingga 95%
Mengembalikan keupayaan seks sehingga 100% (normal)
Pembuangan sisa toksik melalui
perkumuhan secara ketara
Mengembalikan kecerdasan minda dan keupayaan berfikir
Menghalang komplikasi-komplikasi akibat diet seperti Gastrik
Menghilangkan pening kepala dan lenguh-lenguh terutamannya di bahagian tengkuk, bahu dan tulang kipas
Membataskan selera makan
Menghilangkan masalah tidur


Kesan pengambilan 1 tahun hingga 1 1/2 tahun ke atas

Memulihkan Hernia sehingga 100%
Meningkatkan stamina
Menghilangkan sensitiviti terhadap pengambilan makanan dan kurang tidur (bagi pesakit Hipertensi)
Menghilangkan komplikasi-komplikasi akibat Hipertensi lebih kurang 80-90%
Awet muda
Memudahkan tidur dan mencapai tahap kepuasan tidur sehingga 100%
Menurunkan berat badan ke tahap ideal


GOLONGAN YANG DISYORKAN MENGAMALKAN HERBA KENCANA
(LELAKI & WANITA)

Mereka yang mengalami masalah pembuangan air kecil dan air besar (tidak lawas)
Menghidap Gastrik & Ulser
Masalah Hernia
Sukar tidur
Mereka yang mementingkan kecantikan awet muda
Penghidap Hipertensi
Penghidap Kencing Manis
Pesakit jantung
Mereka yang mengamalkan diet
Buasir
Resdung
Golongan wanita lepas bersalin
Masalah berat badan berlebihan


TESTIMONI









TESTIMONI TERKINI

Dilarang menyalin testimoni dibawah ini



25/11/2011 : Sya Mizi - Setakat ni.. Cuma kerap buang air besar jerlah.. N kurang rasa lth..Tp rasa oklah.. Xkesan2 negatif..hihii


TESTIMONI TERBARU HERBA KENCANA : 29/11/2011 Shuhaida Tarmizi
Salam kak lina, Alhamdulillah lepas hampir sebulan sy ambik HK, masalah ulser n sakit kepala sy dh smkn baik la.. bdn sy pun rs segar, seimbang n tk letih..memang Terbaek la HK ni.. =))

Impian Ku!!!

 

: Baby Tomei Mall : Jom Shopping Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting