PELBAGAI PRODUK DISINI

Sebarang Pertanyaan

Sila hubungi saya (Lina) UNTUK SEBARANG PERTANYAAN

Emel : babytomeimall@gmail.com

UNTUK TEMPAHAN SILA ISI BORANG TEMPAHAN DIBAWAH : SAY NO TO BACKOUT BUYER (SERIUS BUYER ONLY)

SEMAKAN TRACKING NO

Salam pelanggan yang dikasihi =)
MULAI SEKARANG... TRACKING NO UNTUK PEMBELIAN PRODUK DARIPADA BABYTOMEIMALL AKAN DIBERITAHU SEKIRANYA DIMINTA SAHAJA... SEKIAN TERIMA KASIH tq semua =)

IKUTI INFO/PRODUK TERBARU DARI KAMI

CARA PEMAKAIAN PAKEJ 99 FACE SKINCARE

Cara Pemakaian Pakej 99 Face Skincare klik sini 99 Face Skincare

BORANG TEMPAHAN

MAKLUMAT PELANGGAN

Nama Penuh:
Alamat Penghantaran :
Poskod :
No. Telefon :
Email (WAJIB):

KETERANGAN TEMPAHAN

Nama Produk & Kuantiti :
Nama Bank : Maybank : 162263311299 (Amalina Abd Razak)
CIMB : 12210090575529 (Amalina Abd Razak)
Cara Pembayaran : Funds Transfer (Internet Online Banking)
Interbank GIRO Transfer
ATM Transfer
Cash Deposit Machine

TERMS & CONDITIONS:

SERIOUS BUYER ONLY!

Goods sold are NOT RETURNABLE/EXCHANGEABLE

We will NOT RESPONSIBLE for any damage/lost items upon delivery process.

(Sorry FUSSY buyer are NOT allow here. Any Backout or Cancellation will be Blacklisted!)

Pihak BABYTOMEIMALL akan membalas tempahan anda ini dalam tempoh 24 jam..Selepas anda menerima balasan daripada pihak kami, anda boleh membuat pembayaran seperti yang di nyatakan oleh pihak kami..Sila semak Email anda, sekiranya email kami tiada dalam inbox, sila semak di bahagian SPAM / JUNK MAIL.

I AGREE TO YOUR TERMS & CONDITIONS LISTED ABOVE
I DISAGREE TO YOUR TERMS & CONDITIONS LISTED ABOVE

Get your own free form like this one.

Friday, October 28, 2011

Mandian Aura 7 Purnama - Mandian aura berasaskan ayat Al-Quran

Posted by babytomeimall at 2:06 PM




RM 75 SEMENANJUNG
RM 80 SABAH SARAWAK

HARGA SUDAH TERMASUK KOS POS



Mandian Aura 7 Purnama terdiri dari 3 botol yang berlainan fungsi dan manfaat dalam kemasan yang selamat.

Yang mana isi botol pertama berfungsi untuk mengeluarkan/membuang segala kotoran luaran dan dalaman. Adapun pembersihan luaran adalah, sari pati dari limau tadi dapat membuka pori-pori agar Aura serta seri pada mandian kedua dan ketiga dapat bersatu dengan Aura tubuh.Pembersihan dalaman adalah, dimaklumkan ayat Qursi dan surah Yassin adalah ayat induk dan disokong dengan ayat-ayat Al-Quran yang lain, dimana kesemua ayat-ayat tadi dibaca selama 7 Purnama / 7 bulan yang sangat berkesan untuk menghilangkan segala misteri dalam diri dan memperteguhkan lagi kekuatan dalaman.

Adapun fungsi dari isi botol kedua adalah untuk mengembalikan dan menambah lagi Aura sesuai dengan apa yang diniat dan dihajat.Adapun energi dari 7 jenis bebungaan dapat memberi kesegaran pada kulit disamping dapat mengekalkan kecantikan kulit.

Sedangkan isi botol ketiga berguna untuk melindungi dan sebagai peninding diri dari unsur dan niat yang tidak diingini.Wangian therapi yang terdapat pada mandian ketiga ini adalah untuk memberi ketenangan diri.

Cantuman aroma ketiga isi botol mandian tadi dapat dirasai kelembutan wangianya.




Semoga apa yang dihajat akan dimakbulkan,Insyaallah...

*Cara mandi disertakan dalam kotak



KANDUNGAN BAHAN-BAHAN YANG TERDAPAT DI DALAM AURA 7 PURNAMA

- Botol Pertama -

Limau Purut (Citrus Hystrix)
• Mengekalkan Kelembapan Kulit
• Menghaluskan Kulit
Limau Nipis (Citrus Aurantifolia)
• Pembersih Kulit

Limau Hantu (Citrus Medica L)
• Mengelakan Gangguan Mahluk Halus

Limau Jari (Citrus Medica Var.Sarcodoactylis)

Limau Kapas

Limau Lelang

Limau Susu (Citrus Limonica)
• Melembutkan Kulit

- Botol Ke Dua -

Bunga Kenanga
• Menaikan Seri
• Senang Didekati

Bunga Mawar Merah
• Keberanian

Bunga Melati
• Menyucikan Dalaman

Bunga Tanjung

Bunga Cempaka
• Menyerikan Wajah
• Melembutkan Kulit

Bunga Kemboja
• Penyegar Badan

Bunga Lily

- Botol Ke Tiga -

Bunga Sedap Malam (Tuberosa)
• Menenangkan Hati dan Pikiran

Bunga Anggerik (Orchidaceae)
• Penyeri Wajah
• Menghaluskan Kulit

Bunga Mawar Putih
• Munyucikan Badan

Bunga Teratai

Bunga Raya Putih
• Menyejukan Badan

Bunga Tulip
• Kepercayaan Diri

Bunga Lavender
• Menenangkan Diri

SARANAN MANDIAN AURA 7 PURNAMA

1 set Aura 7 Purnama adalah untuk sekali mandian sahaja..

Digalakkan mandi :

Seminggu sekali (4 set sebulan) ATAU 2 minggu sekali (2 set sebulan)


Perhatian: Tidak dibenarkan mandi Aura 7 Purnama semasa haid atau dalam keadaan kotor

Berikut adalah antara khasiat dari mandian Aura 7 Purnama

Cara Mandian Aura 7 Purnama:-

1. Masukkan isi botol pertama ke dalam baldi yang telah diisi dengan 3/4 air.

2. Sebelum memulakan mandi harap membaca Surah Al-Fatihah (3 kali), Surah Al-Ikhlas (3 kali) dan Selawat Nabi Muhammad S.A.W (3 kali).

3. Niat dan hajat kemudian mandi sehingga semua air dalam baldi habis.

4. Kemudian masukkan lagi isi botol yang kedua ke dalam baldi yang telah diisi dengan 3/4 air. Niat, hajat dan mandi.

5. Cara mandian botol yang ketiga sama dengan botol yang kedua



KELEBIHAN AURA 7 PURNAMA

Untuk Masalah Rumah Tangga/Pasangan

Penyeri Diri
Pemanis Diri
Penyegar Diri
Selalu Dikasihi Suami/Istri
Melembutkan Hati Suami/Istri
Mengembalikan Semangat
Menghilangkan Keletihan
Menghilangkan Rasa Jemu/Bosan Dengan Suami/Istri
Mengembalikan Kepercayaan Diri
Selalu Diingat Suami/Istri
Memberi Ketenangan Diri

Untuk Perniagaan

Pelaris
Rezeki Murah
Dihormati Orang
Membawa Tuah
Membuka Jalan Berniaga
Melancarkan Perniagaan
Selalu Bersemangat

Untuk Jodoh

Menaikkan Seri Wajah
Selalu Jadi Perhatian
Nampak Menawan
Menambah Kepercayaan Diri
Mudah Bergaul
Selalu Dikasihi
Selalu Diingat

Pengandaman

Menaikkan Seri Pengantin
Nampak Bercahaya
Selalu Kelihatan Segar
Peninding/Pemagar Masa Berarak
Menambah Keyakinan Pengantin
Menghilangkan Rasa Gemuruh

Untuk Anak-Anak

Menguatkan Lagi Daya Ingatan
Tenang Dalam Pelajaran/Peperiksaan
Penerang Hati
Dengar Kata
Mengembalikan Semangat
Cepat Pemahaman
Menambah Kecergasan

TESTIMONI


Rasidah Hussain

Saya seorang pengusaha spa di Muar, pada ketika ini bermacam-macam produk berasaskan aura ada dipasaran termasuk Aura7Purnama. Saya telah mencuba mandian Aura7Purnama ini dan hasil nya amat mengejutkan,apa yang saya niatkan semasa mandi Aura7Purnama alhamdullilah termakbul dalam jangkamasa yang singkat..ramai pengunjung baru datang ke Spa dan dari hari ke hari perniagaan saya semakin bertambah.





FAIZAH

Selepas mencuba mandian Aura7Purnama,saya merasai perubahannya...ketenangan,berani membuat keputusan,lebih sabar,rezeki yg datang dan macam-macam kelebihannya.Saya sudah cuba anda bila lagi,jangan asyik tunggu dan tengok orang lain berjaya sahaja.Mulakan mengorak langkah,tahun ni tahun baru bagi kita.Kenapa takut sebelum mencuba,jangan belenggu kan diri kita dengan perasaan takut nak cuba kalau tak mencuba sampai bila-bila pun kita tak akan keluar dari kepompong kita.Selalu lah berkata boleh dan berfikiran positif untuk memajukan diri sendiri.Mulakan langkah positif dengan mandian Aura7 Purnama,saya yakin anda takkan menyesal…




Suzie Eizanie

Kami sudah bernikah lebih dari 5 tahun sejak 2005,dan sekarang kami dikurniakan 2 orang cahaya mata.Masa kami bernikah umur saya baru 20 tahun dan suami 21 tahun,maklumlah kahwin diusia muda terlalu banyak dugaan yang perlu dihadapi dan masih beremosi tinggi,sehingga apa yang tak ingini kerap berlaku.Banyak sudah cara yang telah saya cuba untuk mempertahankan rumah tangga kami,sehingga suatu hari saya diperkenalkan dengan mandian Aura7Purnama,mulanya saya kurang yakin dengan apa yang diperkenalkan tetapi niat untuk mempertahankan mahligai perkahwinan kami sangat tinggi saya pun mencuba mandian ini.Setelah 5 hari dari saya memulakan mandian,perubahan demi perubahan yang positif berlaku pada suami,sampailah kesaat ini.Saya sangat berterima kasih kepada Allah s.w.t dan mandian Aura7Purnama kerana telah mengembalikan kebahagiaan yang dulunya hampir berkecai.Kini saya merasa sangat bahagia seperti saat yang saya kecapi pada awal perkahwinan dahulu.






SYARIFAH SAADAH

Aura7Purnama telah membawa diri saya ke satu alam yang sangat membahagiakan setelah bertahun hidup dalam tangisan,bertemankan airmata setiap masa.Bermula nya kotak pertama Aura7Purnama sehingga mencecah seribu kotak dalam masa sebulan adalah atas jasa pn.Norazah D’Spa Maharani. Alhamdulillah kini saya sangat gembira apabila berpeluang membantu insan lain untuk merasa lebih bahagia dan tenang dalam hidup.Paling membanggakan apabila seorang kenalan lama yang telah 13 tahun menanti cahaya mata telah berjaya memperolehi zuriat selepas mencuba mandian Aura7Purnama ini.Untuk itu saya berazam akan terus membantu sesiapa sahaja yang ingin hidup lebih bahagia seperti saya dan semua pengguna Aura7Purnama yang telah berjaya mencapai hajat hati masing-masing.Tahniah dan sesungguhnya kalungan terima kasihtak terhingga kepada produk mandian Aura7Purnama.






KHAIROL BARIAH

Setelah empat tahun terputus hubungan,suatu hari saya dihubungi melalui laman 'facebook'.Terkejut dan teruja setelah dimaklumkan bahawa mimpinya yang menggerakkan hati beliau untuk menghubungi saya.Rupanya Allah S.W.T aturkan pertemuan itu untuk memberi laluan kepada saya cuba menggunakan Mandian Aura7Purnama Antara percaya dan tidak yang Aura7Purnama dengan izinNya mampu menyelesaikan masalah yang terbuku dihati dan tertanam di minda,saya mencuba.Alhamdulillah…benar bagai dikata,Aura7Purnama jalan penyelesaiannya. Tanpa syak dan ragu,saya terus mengambil keputusan untuk menjadi stokis Aura7Purnama bagi kawan Kota Tinggi Johor kerana percaya saya mampu meraih pendapatan hebat melaluinya.Terima kasih kepada Pn.Norazah Ishak pengasas D'Spa Maharani kerana pertemuan ini dan memperkenalkan produk terbaik ini pada saya.





PUTERI NURSYAKILLA

Saya mempunyai masalah susah bangun di awal pagi untuk ke sekolah,setiap hari selalu dimarahi sehinggakan tidak ceria dan hilang fokus dalam pelajaran,sentiasa malas untuk melakukan sesuatu perkara yang menyebabkan banyak perkara yang tertagguh.Selepas menggunakan Mandian Aura7Purnama saya rasa lebih segar,bersemangat,lebih fokus dalam pembelajaran,sentiasa ceria dan tiada masalah lagi untuk bangun awal.Terima kasih ya Allah kerana mempertemukan saya dengan Mandian Aura7purnama.Saya telah mencuba...anda bagaimana?




Puan Annis

Saya Pn.Annis dari Muar, Johor telah menggunakan produk Aura7Purnama pada awal bulan Oktober 2010 setalah diperkenalkan oleh D'SPA Maharani. Alhamdullilah setelah menggunakan produk Aura7Purnama ini perjalanan bisnes saya berjalan dengan baik dan telah mendapat sambutan yang baik,apa jua yang saya jualkan pasti laris sedangkan selama ini apa yang dijualkan sukar untuk habis dan laris.Saya amat berterima kasih kepada Pn.Aza di D'Spa Maharani Muar kerana telah memperkenalkan saya dengan produk Aura7Purnama ini.Perubahan yang berlaku pada diri saya amat ketara dan positif sekali.Saya boleh dihubungi di talian







KELLY

Setelah saya membuat mandian Aura7Purnama kali ke 2 pada januari 2011,banyak perubahan telah berlaku terutamnya dari segi minat ke arah pembelajaran.Kalau dulu nya saya amat susah untuk fokus dalam pelajaran , suka bertangguh,sekarang semua nya berubah sekelip mata. Saya lebih bertenaga, cepat bertindak dan kuat daya ingatan. Kepada ibu bapa di luar sana..bersegeralah dapatkan mandian ini untuk anak-anak yang bakal menduduki peperiksaan. Terimakasih kepada mandian Aura7Purnama dan ibu saya Pn.Norazah yang memperkenalkan mandian Aura7Purnama.



PUAN NORAZAH ISHAK

Perniagaan yang saya bina dari 1997 hampir tersungkur, setelah mendapat produk mandian Aura7Purnama pada 29/10/2010 banyak perubahan yang berlaku dalam hidup saya.Perniagaan saya bertambah maju dan saya mampu membuka satu lagi cawangan Spa.
Segalanya berubah dengan izin Allah hanya dengan sekelip mata
Disini saya ingin merakamkan ribuan terima kasih kepada mandian Aura7Purnama yang telah memperkenalkan kehidupan baru yang lebih bermakna.
Kepada yang membaca testimoni saya ini segeralah dengan mandian ini,dan saya bersedia berkongsi pengalaman selepas menggunakan mandian Aura7Purnama.



Yazid Ya'akob

Telah lebih 6 tahun saya bekerja disebuah syarikat swasta namun saya masih berada dikedudukan yang sama,ada staff yang baru 2 tahun bekerja sudah dinaikan pangkat dan gajipun bertambah. Hanya 11 hari setelah saya mandi dengan mandian Aura7Purnama apa yang ditunggu selama 6 tahun lebih jadi kenyataan. Inilah rezeki yang Allah bagi untuk isteri dan anak-anak saya.



JAMILAH

Semuanya orang menceritakan hasil kebahagiaan rumahtangga selepas menggunakan produk Aura7Purnama.Saya tidak dapat menceritakan kerana saya belum mengalaminya.Tetapi apa yang saya dapati,Aura7Purnama mempunyai potensi tinggi untuk meletuskan satu revolusi baru kerana ia adalah produk jenis keperluan & permintaan. Setelah sebulan menjaga sistem jualan online Aura7Purnama,begitu ramai yang bertanya soalan bagaimana ia dapat memberikan kesan yang positif kepada pengguna? Untuk pengetahuan para pembaca,acara pembuatannya adalah melalui alunan bacaan ayat suci Al-Quran selama 7 bulan Islam pada aroma pati-pati ini.Ini adalah bukti pertama,segala macam gangguan makhluk halus insyaAllah dapat dilenyapkan,dalam kehidupan harian,aroma wangian pati-patinya pula adalah untuk mengembalikan aura semangat dan 'positif thinking'. Sukar untuk saya perjelaskan sebagai pengguna biasa,tetapi inilah hakikat keberkesanan yang ingin saya sampaikan sehingga menyebabkan semua pihak pengedar bersemangat untuk membantu semua orang yang belum mendapatkan Aura7Purnama ini. Aura7Purnama boleh diumpamakan seperti 21 kali mandi bunga biasa! Segalanya dengan izin Allah Ta’ala untuk setiap insan yang mahu berusaha. Selamat mencuba Aura7Purnama sekurang-kurangnya sekali seumur hidup untuk anda merasai perubahan dan selamat berubah...


ZUE

Salam mesra buat rakan2 dan sahabat handai... Saya adalah pengguna pola no tarikh lahir dan pengamal Reiki. Alhamdulillah...kita telah ditemukan dengan Aura7Purnama.. pada mulanya saya menggunakan 1 kotak pertama saja,apabila kesannya sangat baik saya gunakan kotak kedua untuk tambah lagi power tarikan...Apabila saya tahu graf hayat saya pada tahun ini cukup rendah dan mendapat nasihat dari puan Norazah untuk gunakan 3 kotak jadi saya mandikan yang ke tiga itu.Alhamdulillah kesannya sangat balik sekali.. perhubungan yang mesra, perniagaan yang laris,rata-rata pergi orang akan tegur dan menyapa.. duit masuk mencurah bagai paip air yang lus!!!. Kesihatan saya juga terjamin saya juga penuh yakin.. Apa yang paling bahagia dalam hidup saya apabila saya dapat menghubungi kembali kawan-kawan sekolah saya yang saya tinggal pada tahun 1991. Sebelum ini saya cuba mencari dalam FB tapi tidak dapat. Setelah menggunakan Aura7Purnama kesannya amat baik sekali sukup puas hati.. Ramai dari pengguna yang beli produk dengan saya ada masalah anak2, rumah tangga dan perniagaan,setelah menggunakannya ianya cukup harmoni sekali.. Anda Mesti Cuba..


KAK ODAH - ODAH BEAUTY SALON

Perniagaan yang saya bina sekian lama hampir tersungkur,saya sekeluarga tidak sihat,mudah dikhianati dan mengambil kesempatan atas kepercayaan,persahabatan dan sebagainya.Selepas mandi saya rasa sangat segar,bertenaga,bersemangat tinggi,ketenangan jiwa,jati diri yang kuat dapat banyak idea-idea baru.Kenikmatan yang tidak dapat digambar dengan perkataan.Alhamdulillah...perniagaan semakin maju,mempunyai rangkaian dan jaringan yang kuat.Saya bersedia berkongsi pengalaman tentang keberkesanan Mandian Aura7Purnama


ZAMANI

Selepas saya mandi dengan mandian Aura7Purnama,Alhamdulillah keyakinan saya dalam membuat keputusan semakin meningkat,tenang dan mudah.
Tiada lagi rasa was-was,kurang panas baran dan perniagaan saya sudah mula mendapat perhatian,alhamdulillah...
Anda mesti cuba


0 comments:

Post a Comment

Impian Ku!!!

 

: Baby Tomei Mall : Jom Shopping Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting